Γιατί και ποια Αμερικανικά ισχυρά think tank θεωρούν τον Σουνίτη Ιμάμη Fetulah Gulen άκρως επικίνδυνο!
/
29 Αυγούστου 2016
ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Είναι πιο επικίνδυνος από τον Ερντογάν;
Στις
10 Δεκεμβρίου 2015, δηλαδή πολύ πρόσφατα και εν όσο η κρίση στο
εσωτερικό της Τουρκίας βρίσκονταν –και εξακολουθεί – να βρίσκεται στο
ζενίθ με αποκορύφωμα την στρατιωτική «στάση» μερίδας των τουρκικών
ενόπλων δυνάμεων της 15
ης Ιουλίου 2016, το πολύ γνωστό για
τις αναλύσεις αλλά και την βαθιά επιρροή του στο αμερικάνικο κράτος και
τις πάσης φύσεως ομοσπονδιακές κρατικές –πολιτειακές αρχές Center for
Security Policy {Κέντρο για την πολιτική ασφάλειας (των ΗΠΑ)} εξέδωσε
μια μονογραφία – έρευνα υπό τον τίτλο The Gulen Movment (το κίνημα του
Φεντουλάχ Γκιουλέν) την οποία μάλιστα πριν την δημοσιοποίηση της,
οποία έστειλε στον Λευκό Οίκο την Γερουσία και το Κογκρέσο με άμεση
(κατεπείγουσα) διαβαθμισμένη κοινοποίηση ως άκρως απόρρητη, σε όλες
τις πολιτείες των ΗΠΑ και στις αντίστοιχες τοπικές πολιτειακές
κυβερνήσεις και αρμόδιες υπηρεσίες τους.
Στην έκθεση περιγράφεται εκτενώς και
αναλυτικά πέραν από το προφίλ της οργάνωσης και της κεντρικής δομής της
με όσα στοιχεία –ήταν δυνατόν να βρεθούν και να διασταυρωθούν καθώς
αν χαρακτηρίζει κάτι το κίνημα του Ιμάμη Φ.Γκ. είναι η πλήρης και
απόλυτη αδιαφάνεια με όρους μάλιστα και προϋποθέσεις που συχνά
παραπέμπουν σε δράση μυστικής οργάνωσης με διαβαθμίσεις και αξιώματα
ανάλογα με το πόσο κοντά και άμεσα έχουν πρόσβαση, σε προσωπικό επίπεδο,
στον ίδιο τον Φεντουλάχ Γκιουλέν αλλά και εσωτερικά τάγματα… Οι
διαβαθμίσεις αυτές και τα εσωτερικά “τάγματα” πιστά με απόλυτα τυφλή
υπακοή στον Ιμάμη Φ.Γκ. –όπως τις έχει ιεραρχήσει η έκθεση του Center
for Security Policy φαίνεται να είναι σε τρία στάδια. Τρία διαφορετικά
επίπεδα ανάλογα με την αποστολή του έχει ανατεθεί στον κάθε ένα ατομικά ή
συλλογικά σε κάποια ομάδα και αυτές οι ομάδες ιεραρχικά είναι :
- Αυτοί που συνθέτουν τον εξωτερικό κύκλο και είναι εκείνοι που αρχικά
συμπαθούν τον Ιμάμη και το έργο (προσφορά / αποστολή του). Πρόκειται
κυρίως για τα άτομα που αρχικά παρακολουθούν τις ιδιωτικές εβδομαδιαίες
κατ οίκον συνεδρίες (μαθήματα) και όλοι εκείνοι που «απολαμβάνουν»
της φιλανθρωπίας και κάθε είδους (και οικονομικής) υποστήριξης του
κινήματος. Αυτοί συνήθως είναι φοιτητές. Σπουδαστές. Άνεργοι σε κάθε
τομέα. Μικρό επιχειρηματίες. Κοινωνικά απομονωμένοι.
- Η δεύτερη, μεγαλύτερη ομάδα και με μεγάλη επιρροή στον Ιμάμη Φ.Γκ. ,
και είναι εκείνοι που χρηματοδοτούν κιολας αδρά το κίνημα του Ιμάμη με
τα αντίστοιχα βεβαίως αμοιβαία οφέλη αλλά και ποσοστά, από τις
διάφορες οικονομικές δραστηριότητες είναι οι επιχειρηματίες κάθε
εθνικότητας που τους συνδέει το Ισλάμ και η επέκταση-διάδοση του. Δεν
είναι διόλου τυχαίο ότι ο Ιμάμης Φεντουλάχ Γκιουλέν είναι για το 2016,
15ος στην σειρά του ετήσιου καταλόγου με τους 500 πιο
διακεκριμένους Μουσουλμάνους που διακρίθηκαν σε διάφορους τομείς
(επιχειρείν, επιστήμες, πολιτική, κοινωνία, τέχνες, επενδύσεις,
φιλοσοφία, διάδοση κτλ) οι οποίοι κρίθηκαν και επελέγησαν ανάλογα με το
πόσο βοήθησαν στην διάδοση του Ισλάμ με πρώτο στον κατάλογο αυτό τον
Βασιλιά της Ιορδανίας Αμπτάλα τον Β δεκάδες άλλους Βασιλείς και Σεϊχιδες
που τα ονόματα τους δεσπόζουν σε αυτό τον κατάλογο που εκδίδεται με
μέριμνα των μεγαλύτερων μουσουλμανικών ισχυρών κέντρων του κόσμου.
- Και η τρίτη επίσης ισχυρή ομάδα που αποτελούν και τον κεντρικό
πυρήνα και το αποφασιστικά καθοριστικό κέντρο της οργάνωσης του Ιμάμη
Φ. Γκ. Είναι οι εργαζόμενοι μέσα στην κεντρική δομή της οργάνωσης που
κατά βάση είναι όλα τα σχολεία και τα πάσης φύσεως εκπαιδευτικά κέντρα.
Εκπαιδευτικοί κάθε βαθμίδος. Επιστήμονες. Καλλιτέχνες. Λομπίστες.
Δημοσιογράφοι. Διευθυντές των ινστιτούτων και των κατά τόπους κέντρων
μελετών και διαλόγου που ελέγχει άμεσα η κεντρική διοίκηση της οργάνωσης
του Γκιουλέν. Τα ανώτερα στελέχη κάθε τοπικής οργάνωσης (συλλόγου
σωματείου ινστιτούτου κτλ)
- Η τέταρτη πολυπληθής ομάδα, η λεγόμενη και «χρυσή γενιά» και
μυστικός στρατός του Φεντουλάχ Γκιουλέν, η οποία ως επί το πλείστων
αποτελείται από τους απόφοιτους όλων αυτών των κέντρων –σχολείων,
ιεροδιδασκαλείων, οικοτροφείων. Το κατώτερο (στελεχιακό) έμψυχο δυναμικό
που είναι όμως απόλυτα πιστά και αφοσιωμένα πιστά στον Ιμάμη «άχρι
θανάτου»…
Η 90σελιδη, αρχικά απόρρητη, έκθεση που
υπογράφουν οι Christopher Holton και Clere Lopez και προλογίζει με
ιδιαίτερο στόμφο ο πανίσχυρος πρόεδρος του Ιδρύματος Frank J. Gaffney
Jr. πέραν του προφίλ της κατ ουσία οργανωτικής δομής της οργάνωσης του
κινήματος και της έκτασης που αυτό έχει προσλάβει μέσα σε μόλις μια
10ετια στις ΗΠΑ καταλήγει σε κάποιες άκρως ενδιαφέρουσες διαπιστώσεις
αλλά και προτροπές προς τους ιθύνοντες και κυβερνώντες νόες των ΗΠΑ με
την επισήμανση ότι πρέπει να σημάνει «εθνικός συναγερμός στην χώρα για
αυτό το άκρως επικίνδυνο ολοένα εντεινόμενο φαινόμενο το οποίο
απειλεί –όπως τονίζεται κατ επανάληψη στο κείμενο της έκθεσης – αφενός
να διαβρώσει το αμερικανικό έθνος αφού στοχεύει κατευθείαν στην καρδιά
του, την νεολαία και τις επόμενες γενιές»!
Είναι πιο επικίνδυνος από τον Ερντογάν;
Ο Σουνίτης Ιμάμης που πρεσβεύει την Πολιτιστική Σαρία
«…
θα πρέπει να διεισδύσουμε στις αρτηρίες του συστήματος, χωρίς να
αντιληφθεί κανείς την ύπαρξη μας μέχρι να φτάσουμε σε όλα τα κέντρα
εξουσίας… που δίνουν και εκτελούν τις εντολές… και όταν οι συνθήκες
είναι ώριμες… μέχρι να έχουμε ολόκληρη την εξουσία και τους θεσμούς στα
χέρια μας, και οι συνθήκες είναι ώριμες και η ώρα θα έχει πλησιάσει
μέχρι να καταφέρουμε να αναλάβουμε το βάρος της ευθύνης στους ώμους μας
για την διάδοση {σ.σ. του Ισλάμ} και επιβολή των νόμων του προφήτη και
του Θεού (Αλλάχ)… αν κάνουμε κάτι νωρίτερα τότε εκείνοι (σ.σ. οι μη
Μουσουλμάνοι) –άπιστοι θα συντρίψουν τα κεφάλια των Μουσουλμάνων και θα
γνωρίσουμε νέες τραγωδίες χειρότερες από εκείνες της Αιγύπτου και της
Συρίας (το 1982)… Θα πρέπει να περιμένετε μέχρι να έχετε πάρει στα χέρια
σας όλη την (σ.σ. κρατική) εξουσία… από τον Θεό… αν δράσουμε νωρίτερα
θα γνωρίσουμε μεγάλες (σ.σ. φυσικές) καταστροφές και από εκείνες που
στέλνει ο ίδιος ο Θεός… δείξτε εμπιστοσύνη στα λόγια μου και κρατείστε
μυστικά… αφού πιείτε το χυμό (σ.σ. εννοεί τα λόγια και το κήρυγμα του)
τότε πετάξτε το κουτί …και πάρτε δύναμη από αυτό ο χυμό και κάντε τον
δύναμη που θα γεμίσει τα συναισθήματα και την καρδιά σας για να
συντρίψετε (σ.σ. τους άπιστους) εκείνους που μάχονται και δεν δέχονται
το Θεό( Αλλάχ) και τον Αγγελιοφόρο του(σ.σ κατά άλλους εννοεί τον Μωάμεθ
κατά άλλους τον ίδιο του τον εαυτό). {απόσπασμα από το Βιβλίο του
Φεντουλάχ Γκιουλέν Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΜΩΑΜΕΘ: ΩΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ, Τουρκία 1998}
Η πολυσέλιδη έκθεση στις πρώτες 45
σελίδες της αναλώνεται στην παρουσίαση και ανάλυση α) του προφίλ της
οργάνωσης στην Τουρκία και κυρίως στις ΗΠΑ και β) του προσωπικού και
φιλοσοφικού –θεολογικού προφίλ του Φ. Γικουλέν κάνοντας μια επί της
ουσίας τομή στην ουσία των όσων «ευαγγελίζεται» ο Σουνίτης Ιμάμης,
τονίζοντας μεταξύ άλλων τα εξής : πρόκειται για μια πολύ καλά
οργανωμένη (στημένη ) επιχείρηση η οποία είναι δομημένη από κάτω προς τα
πάνω. Από την βάση δηλ. το λαό όπου αφού πρώτα τους εκπαιδεύσει, μέσα
από τα σχολεία, διαμορφώσει και κτίσει χαρακτήρες, την λεγόμενη «χρυσή
γενιά» εν συνεχεία τους διαχέει και τους διασπείρει μέσα στο (κάθε
κρατικό) σύστημα της κάθε χώρας όπου δραστηριοποιείται! Η οργάνωση του
Γκιουλέν δρα αρχικά, στα πρώτα της βήματα, πάντα με πρόσημο και
πρόσχημα που είναι και η βασική «κάλυψη» σε αυτό το αόρατο μυστικό
σχέδιο κατάληψης και κατάλυσης του κόσμου από το Ισλάμ, πρώτα με τον
πολιτισμό και την διαθρησκειακή και πολιτισμική συνάντηση των λαών, ενώ
στην πραγματικότητα –όπως συχνά επαναλαμβάνεται στην έκθεση αυτή-
ουσιαστικά πρεσβεύει την πιο ακραία μορφή του Ισλάμ, αφού
συγκεκαλυμμένα μεν αλλά αποδέχεται α) τον Ιερό Πόλεμο(Jihad) β) την
επιβολή της Σαρίας και γ) την επιβολή –επικράτηση του Ισλάμ (έστω και
δια της βίας)!
Η Αμερικάνικη έκθεση, που καλό θα ήταν
να μελετήσουν σε βάθος και οι αρμόδιες ελληνικές αρχές, το κυριότερο
που επισημαίνει και εξ αυτού ζητά με μια σειρά από 12 συγκεκριμένες
προτάσεις που κάνει συμπερασματικά, κρούει το κώδωνα του κινδύνου
επισημαίνοντας και εκφράζοντας φόβους πως (ενδέχεται να) είναι τέτοια η
διείσδυση στον πυρήνα του Αμερικανικού κράτους αφού πλέον η οργάνωση
του Γκιουλέν ελέγχεται από μυστική έρευνα που κάνε το FBI και άλλες
ομοσπονδιακές αρχές για να δουν και να διαπιστώσουν ώσπου και πόσο βαθιά
έχει φτάσει αυτή η διείσδυση (διάβρωση) όταν η οργανώσεις του Γκιουλέν
την τελευταία 10ετια έχουν καταφέρει να διεισδύσουν (μέσο
χρηματοδοτήσεων και δωρεών donetion,) σε πολιτικούς στην Γερουσία
αλλά και στο Κογκρέσο! Κυβερνήτες και άλλους φορείς της κρατικής και
ομοσπονδιακής εξουσίας στην ΗΠΑ.
Εν συνεχεία η έκθεση που αποκαλύπτουν
αποκλειστικά τα επίκαιρα για πρώτη φορά παγκοσμίως (δεν έχει αναφερθεί
πουθενά και από κανένα ΜΜΕ στον κόσμο) δίνει έξι διαδοχικά παραρτήματα
με όσο το δυνατόν περισσότερα και αναλυτικότερα στοιχεία, ανά πολιτεία
για όλες τις οργανώσεις, ιδρύματα, ινστιτούτα, πανεπιστήμια, εταιρίες,
τράπεζες, ΜΜΕ και κάθε είδους media αλλά κυρίως εστιάζει την προσοχή της
στα 140+ σχολεία (Charter Scools ) του κινήματος του Γκιουλέν στις ΗΠΑ.
Συμπερασματικά στα δώδεκα σημεία, με τα
οποία ολοκληρώνεται η έκθεση αυτή, αυτό που ζητά από πολιτικούς
(Γερουσιαστές , Πολιτειακούς Βουλευτές κτλ) εκπαιδευτικούς, δικαστικούς,
επιστήμονες κάθε ειδικότητας, είναι έρευνα σε βάθος, αφύπνιση.
Εγρήγορση. Ετοιμότητα. Τονίζοντας παράλληλα πως είναι πάρα πολύ νωρίς
για να ερευνηθεί –διαπιστωθεί αν και σε ποιο βαθμό και σε ποια έκταση
έχει διαβρωθεί η Αμερικανική κοινωνία ή έχουν διασταλεί τα
αντανακλαστικά της ώστε αφενός να αρχίσει να είναι συμπαθούσα προς το
ολοένα αυξανόμενο κύμα ενός νέου Παντουρκισμού, που ουσιαστικά πρεσβεύει
ο Σουνίτης Ιμάμης, και φυσικά συμπάθεια (αρχικά) και εν συνεχεία ένταξη
στις τάξεις του Ισλάμ και των ακραίων μορφών του υπό το πρόσχημα της
αδικίας που επί αιώνες έχει επιβάλει η δύση (μέσω των αποικιών της ) στο
κόσμο του Ισλάμ.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί ότι αν κάτι
χαρακτηρίζει το μέγεθος και το βάθος της έρευνας του αμερικανικού
κέντρου για την πολιτικής ασφαλείας των ΗΠΑ, είναι το γεγονός ότι
μελέτησε αρκετά –κάποια εκ των οποίων από το πρωτότυπο- κείμενα του
ιδίου του Φεντουλάχ Γκιουλέν ώστε να κάνει την μονογραφία (ακτινογραφία)
του Τούρκου Σουνίτη Ιμάμη παραθέτοντας μια σειρά αποσπασμάτων και
φράσεων του που αφορούν στο ρόλο της Γυναίκας γενικά και ειδικά, στον
Ιερό πόλεμο, και ποιες μορφές του δέχεται η παροτρύνει και προτρέπει ο
ίδιος ο ιμάμης , και φυσικά τις απόψεις του για τον ύψιστο νόμο του
Ισλάμ την επιβολή της Σαρίας.
Στην
Ελλάδα το κίνημα του Τούρκου Σουνίτη Ιμάμη Φεντουλάχ Γκιουλέν (Fethulah
Gulen) , παρά τα όσα –ελάχιστα –κατά καιρούς έχουν γραφεί τα τελευταία
χρόνια, και σχεδόν από τις ίδιες επαναλαμβανόμενες «πηγές», άλλες εξ
αυτών πράγματι αξιόπιστες και διασταυρωμένες και άλλες αμφιλεγόμενες
όσο και τα πρόσωπα που τις κυκλοφορούν και τις «επικοινωνούν», για τις
δραστηριότητες του παγκόσμιου αυτού Ισλαμικού βαθιά Τουρκογενούς
εθνικιστικού προσωποπαγούς κινήματος, δεν έχει μια σταθερή βάση. Ένα
συγκεκριμένο κέντρο ή κάποιο συγκεκριμένο ίδρυμα, όπως τα αντίστοιχα που
διατηρεί σε άλλες χώρες του κόσμου, που να παραπέμπει απευθείας, σε
αυτό καθ αυτό το μυστικοπαθές κίνημα του Ιμάμη Φ. Γκιουλέν.
Μοναδική σταθερή βάση, τουλάχιστον την
τελευταία 10ετια μετά την επικράτηση του Ρ.Τ. Ερντογάν στην Τουρκία,
και σημείο αναφοράς του, το Τουρκικό προξενείο στην Θράκη, όπου
διαδιδόταν τα βιβλία του Ιμάμη σχεδόν μαζί με κάθε βιβλίο του Κορανίου
ως «δώρο». Αντίστοιχη οργανωμένη βάση και πυρήνες υπάρχουν σχεδόν σε
κάθε Τουρκόφωνη (Μουσουλμανική) οργάνωση, που επηρεάζεται από το
Τουρκικό προξενείο στις περιοχές τις Ροδόπης, της Κομοτηνής, της Ξάνθης,
της Θεσσαλονίκης , για την οποία οι οπαδοί και πιστοί του Ιμάμη στην
Ελλάδα διατείνονται πως «είναι μπορεί και πρέπει να γίνει ένα διεθνές
πολυπολιτισμικό και πολιτιστικό κέντρο σημείο αναφοράς συνάντησης και
επικοινωνίας των λαών και των θρησκειών» εξ ου και το αντίστοιχο
ενδιαφέρον για την αγορά κτηρίου από ομάδα Μουσουλμάνων επιχειρηματιών
που ελέγχονται από το κίνημα του Φ. Γκιουλέν ώστε εκεί να ιδρυθεί
–χτιστεί και το αντίστοιχο κατά τα πρότυπα του Ιδρύματος «Νιαγάρα» που
λειτουργεί στις ΗΠΑ και υπάγεται –ελέγχεται απευθείας από τον ίδιο τον
Ιμάμη όπως και τα υπόλοιπα ιδρύματα και ινστιτούτα που ελέγχει ο ίδιος
και ο στενός κύκλος των αμέσως συνεργατών του.
Εσχάτως, έχουν κάνει την εμφάνιση τους
αντίστοιχα σε κάποια ακριτικά νησιά κάποια- προς το παρόν λίγα –
«φροντιστήρια» ιεροδιδασκαλεία, είτε για κορίτσια είτε για αγόρια,
ερμηνείας του Κορανίου όπου κατά κύριο λόγο τα βοηθήματα ερμηνείας που
χρησιμοποιούνται προέρχονται κατά μείζονα λόγο από βιβλία του Ιμάμη
Φεντουλάχ Γκιουλέν.
Μέχρι στιγμής, σύμφωνα πάντα με στοιχεία
που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, και διαπιστωμένα και από τις
αρμόδιες ελληνικές αρχές έχουν καταγραφεί ότι το Τουρκικό Προξενείο
έχει συμβάλει ενεργά και ουσιαστικά στην δημιουργία και διατήρηση των
εξής κέντρων που βασικός πυρήνας «διδασκαλίας» είναι τα βιβλία του Φ.
Γκιουλέν είναι :
- Το φροντιστήριο ξένων γλωσσών (κατά βάση της Τουρκικής) ΕΛΙΤ στην Κομοτηνή στην οδό Φιλιππουπόλεως 2
- Το αντίστοιχο παράρτημα στην Ξάνθη του Νομού Ροδόπης στον οικισμό Λυκείου
- Το Βιβλιοπωλείο «ΟΡΑΜΑ» στην Κομοτηνή στην Λεωφόρο Ηρώων 5 όπου
προβάλλονται και τα βιβλία του Γκιουλέν στις προθήκες του {με τους
ίδιους συνιδιοκτήτες επιχειρηματίες σε Ξάνθη Ροδόπη και Κομοτηνή}
- ένα πλήρες φροντιστήριο θηλέων «Νουρτζού» στη Ξάνθη στην οδό Στενημάχου 23
- Ένα ή δυο μεταφερόμενα –από σπίτι σε σπίτι- στην Κοινότητα Κιμμερίων επίσης στην Ξάνθη
- Αρκετές μονοκατοικίες (και σπίτια ιμάμηδων) σε όλες τις Τουρκόφωνες περιοχές της Δ. Θράκης και των γύρω περιοχών
- Και 10αδες επίσης μεταφερόμενα από σπίτι σε σπίτι, διάσπαρτα πλέον
σε όλη την εθνική επικράτεια, ιεροδιδασκαλεία – «φροντιστήρια», που
λειτουργούν ως εν δυνάμει ΝΟΥΡΤΖΟΥ άλλα κατά τον ίδιο και ευρέως
διαδεδομένο πλέον , παράνομο τρόπο λειτουργίας, τα περισσότερα εξ
αυτών και χωρίς άδεια, την προ απαιτούμενη άδεια, από τις ελληνικές
κρατικές αρχές (ούτε για τα προβλεπόμενα από την νομοθεσία μέτρα
ασφαλείας για χώρους μαζικών συναθροίσεων, κανόνων υγιεινής,
πυρασφάλειας κτλ).
- Οι αρμόδιες ελληνικές αρχές έχουν διασταυρωμένες και βάσιμες
πληροφορίες για λειτουργία τέτοιων κατ οίκον ιεροδιδασκαλείων
-φροντιστηρίων στις περιοχές της Δ. Θράκης της Ξάνθης της Ροδόπης της
Κομοτηνής, της Θεσσαλονίκης (περί τα 10 ίσως και περισσότερα) , στην
Θήβα και στη Λειβαδιά, στη Λάρισα , στην Εύβοια, στη Ρόδο και στη
Σάμο(1), στη Μυτιλήνη.
- στην Αθήνα τέτοια «κέντρα» ιεροδιδασκαλεία –φροντιστήρια που προς
το παρόν υποκαθιστούν τα οργανωμένα λεγόμενα «Νουρτζού» λειτουργούν
στα Άνω και Κάτω Πατήσια, στον Άγιο Νικόλαο, στην Πλατεία Βικτωρίας,
στην Περιοχή του Αγίου Λουκά, στον Παντελεήμονα στα Πετράλωνα, στο
Μοναστηράκι.
Ωστόσο αυτό που ανθεί, και ουδείς
γνωρίζει, ούτε οι αρμόδιες ελληνικές κρατικές αρχές, ούτε το βάθος της
διείσδυσης του στις τάξεις των Ελλήνων –πολύ περισσότερο εισαγόμενων-
Μουσουλμάνων συμπεριλαμβανομένων πλέον και των χιλιάδων Μουσουλμάνων
προσφύγων, αλλά ούτε και το μέγεθος της έκτασης του επικίνδυνου αυτού
φαινομένου, είναι τα λεγόμενα ιδιωτικά «κλειστά» κατ οίκον
«φροντιστήρια» και ιεροδιδασκαλεία που έχουν κάνει την εμφάνιση τους
σχεδόν σε κάθε μικρή ή μεγαλύτερη αριθμητικά (Μουσουλμανική) κοινότητα
στην Ελλάδα σε όλη την εθνική επικράτεια.
Τα Νουρτζού (Nurcu)*
Πρόκειται για τα λεγόμενα «Νουρτζού»
όπου το κίνημα του Φ. Γκιουλέν έχει σχεδιάσει εξ αρχής ως βασικό αρχικό
όπλο διείσδυσης σε κάθε χώρα και κοινωνία όπου πρωτοεμφανίζεται,
οργανωμένα και συγκροτημένα το κίνημα του Γκιουλέν αρχικά στην Τουρκία
από την 10ετια του 1970 και εντεύθεν και εν συνεχεία ακολουθείται το
ίδιο μοντέλο ως βασικός κεντρικός «πιλότος εφαρμογής» σε κάθε χώρα.
Πρώτη κίνηση που κάνει κάθε «απόστολος» του Ιμάμη και του κινήματος
(καλύτερα της μυστικής οργάνωσης του Γκιουλέν) οφείλει και υποχρεούται
να κάνει είναι συγκεντρώσεις αρχικά στο σπίτι του, αποκλειστικά και
μόνον με μοναδικό θέμα, προσευχή και διδασκαλεία του Κορανίου όπου
γίνεται και η ερμηνευτική προσέγγιση και ανάλυση πάντα αποκλειστικά και
μόνον μέσα από τα βιβλία του Ιμάμη Φ.Γκ. Αυτή είναι και η «πρώτη
επαφή» «γνωριμία» με τον Ιμάμη αρχικά και όταν και εφόσον οι συνθήκες
το επιτρέψουν, πάντα κατά τις οδηγίες εντολές και προσταγές του Ιμάμη,
τότε έπονται και οι επόμενες κινήσεις με πρότυπο πάντα και οδηγό όσα
έχουν προηγηθεί στην Τουρκία όπου πρωτοεμφανίστηκε το κίνημα του
Γκιουλέν την δεκαετία του 1960, εν συνεχεία την 10ετια του 1990
εξαπλώνεται στην Γερμανία (και σε κανά δυο χώρες ακόμα όπως η Ολλανδία)
και την 10ετια του 2000 με την ραγδαία εξάπλωση του μέσω των charter
scools , στις ΗΠΑ.
Στην συνέχεια όταν η κοινότητα
–«αδελφότητα» όπως εν συνεχεία ονομάζεται το σύνολο των ανθρώπων που
συνάζονται κατ αρχήν, για κοινή προσευχή με την επίκληση στο όνομα του
Προφήτη Μωάμεθ και εν συνεχεία του Ιμάμη Φεντουλάχ Γκιουλέν (ως
Αγγελιοφόρου του), αρχίζει να αποκτά υπόσταση, με κτήριο οργανωτική
δομή και οργάνωση. Στελεχιακή υπόσταση με αξιώματα, (εσωτερικά και
εξωτερικά) δημόσια και εμφανή και τότε «όταν οι συνθήκες είναι
ώριμες» προχωράνε στο επόμενο –τρίτο- βήμα που είναι και η
νομιμοποίηση από τις εκάστοτε κρατικές αρχές της χώρας που γίνεται η
δράση της οργάνωσης ως φροντιστήριο (ιεροδιδασκαλείο).
Εν συνεχεία το επόμενο βήμα είναι ένα
πλήρες και οργανωμένο-νόμιμο- σχολείο (ημερήσιο ή απογευματινό με ή
χωρίς οικοτροφείο) και παράλληλα η «κοινότητα» (κατά το πρότυπο της
Σούνας που παραπέμπει στα χρόνια του Μωάμεθ), ή μυστική αδελφότητα που
ως επί το πλείστον αποτελείται αποκλειστικά και μόνο από πιστά και
αφοσιωμένα στον Ιμάμη Φ.Γκιουλέν άτομα, ιδρύει ως πολιτιστικά κέντρα
οργανισμούς συλλόγους πολιτιστικούς. Κέντρα διαλόγου μεταξύ λαών και
θρησκειών όπου φυσικά τον πρώτο λόγο έχει το Σουνιτικό Ισλάμ και οι
διδασκαλίες –διδαχές του Ιμάμη Φεντουλάχ Γκιουλέν.
Το φαινόμενο όμως τείνει πλέον να λάβει
εκρηκτικές διαστάσεις αν οι αρμόδιες Ελληνικές κρατικές αρχές δεν
λάβουν τα κατάλληλα –προληπτικά και όχι μόνον- μέτρα, είναι αυτό των
ΝΟΥΡΤΖΟΥ, τα λεγόμενα κατ οίκον «ιδιωτικά» φροντιστήρια –ιεροδιδασκαλεία
για το Κοράνιο και φυσικά την Τουρκική γλώσσα. Φροντιστήρια όπου η
«διδακτέα ύλη» είναι οι ερμηνευτικές προσεγγίσεις και αναλύσεις μέσα από
τα βιβλία του Ιμάμη Φ. Γκιουλέν.
Φαινόμενο που αν επεκταθεί, στην χώρα
μας, κινδυνεύει να μετατραπεί σε ωρολογιακή –και κοινωνική βόμβα- με
απρόβλεπτες και άμεσες συνέπειες όχι μόνον για τις αμέσως επόμενες
5ετιες αλλά και τα αμέσως προσεχή έτη αφού μια άλλη διάσταση, που
ουδείς εκ των αρμοδίων προσέχει είναι το δημογραφικό πρόβλημα της
χώρας! Την ίδια στιγμή που οι γεννήσεις, μόνον στις τάξεις των
νεόφερτων Μουσουλμάνων (είτε πρόσφυγες είτε οικονομικοί μετανάστες )
αυξηθεί κατακόρυφα!
Ο προβληματισμός εντείνεται και χρήζει
περαιτέρω (κρατικής) έρευνας και ανάλυσης ιδίως αν συν υπολογίσει –το
κράτος, ως νομοθέτης και η πολιτεία- ότι όλοι αυτοί που βρίσκονται
στην χώρα , με το ένα η το άλλο status, είναι και εν δυνάμει πλέον
μεθ΄ αυριανοί ψηφοφόροι μεταξύ των ολοένα και διαρκώς μειούμενων
Ελλήνων πολιτών, ειδικά αν μάλιστα καθιερωθεί και η ψήφος από τα 17
έτη, το πρόβλημα θα διογκωθεί πριν προλάβει η πολιτεία να το καταλάβει
και να το αισθανθεί στις τάξεις της.
Καθώς αφενός, βοηθούντων και των όσων
συμβαίνουν στην ελληνική κοινωνία με την βαθιά οικονομική κρίση που την
μαστίζει με όλες τις κοινωνικές και πολιτικές συνέπειες αυτής σε
συνδυασμό με την μεγαλύτερη ιστορική ύφεση στην οικονομία που έχει
γνωρίσει η Ελλάδα από την απελευθέρωση του γένους από την οθωμανική
αυτοκρατορία, και αφετέρου το ολοένα και αυξανόμενο κύμα –νόμιμων ή
παράνομων – μεταναστών και προσφύγων όπου κοινός παρανομαστής όλων αυτών
των ανθρώπων είναι η θρησκευτική Μουσουλμανική (κατά μείζονα λόγο
Σουνίτικη και όχι Σιίτικη όπως θα ήταν λογικό) ταυτότητα, το πρόβλημα
θα πάψει να είναι απλώς πρόβλημα και θα καταστεί ίσως η μεγαλύτερη
απειλεί για την ίδια την υπόσταση της χώρας και ως κράτους και ως
έθνους…
Το κίνημα των ΝΟΥΡΤΖΟΥ / NURCU,
το οποίο αντέγραψε ο Σουνίτης Ιμάμης Φεντουλάχ Γκιουλέν και μιμήθηκε
ακραιφνώς –με αρκετές στρεβλώσεις όμως – έχει τις ρίζες του στον
Sheiknh Sa΄ id-kurdi ή γνωστότερο ως Nursi Kurdi (1878 – 1960) του
οποίου φαίνεται μάλιστα να υπήρξε και πιστός μαθητής ο «νέος Μεσσίας»,
«απόστολος του Ισλάμ» ή και «αναμορφωτής του Ισλάμ και του
Μουσουλμανικού κόσμου» και ταυτόχρονα πατέρας του (νέο) Παντουρκισμού
μέσω του λεγόμενου διαπολιτιστικού Ισλάμ, Fetullah Gulen.
Πρόκειται για μια μυστικιστική ακραίας
μορφής Σουνιτική οργάνωση, που έδρασε στα τέλη της Οθωμανικής
αυτοκρατορίας και με την άνοδο του Κεμάλ Ατατούρκ, στις αρχές του 20ου
αιώνα. Οργάνωση που δρούσε κυρίως μυστικά, με όλους τους κανόνες της
συνωμοτικής και τις αντίστοιχες στρατηγικές (μυστικές συναντήσεις σε
«αόρατες» και άγνωστες τοποθεσίες κτλ) η οποία –οργάνωση- αναμείγνυε
τις δοξασίες και τα πιστεύω του νόμου του Ισλάμ( και την επιβολή της
Σαρίας) με την παράδοση των Σούφι (ένα είδος μοναχισμού και
αναχωρητισμού που άνθησε κατά περιόδους στον αραβικό κόσμο).
Κατά βάση, το κίνημα του Νούρσι, έδρασε
σφόδρα εναντίον των μεταρρυθμίσεων που προωθούσε σε ένα εκκοσμικευένο
Τουρκικό κράτος ο Κεμάλ Ατατούρκ ο οποίος προκειμένου να επικρατήσει
και να ισχυροποιηθεί γκρέμισε με μένος κάθε τι (ακόμα και τα όποια
θετικά στοιχεία ) της Οθωμανικής αυτοκρατορίας. Το συγκεκριμένο κίνημα –
οργάνωση πίστευε στην αναβίωση του Ιερού χαλιφάτου (συνέχεια εκείνου
που επεχείρησε να εγκαθιδρύσει ο Μωάμεθ μετά την Εγίρα) αλλά με
προεξάρχουσα τάξη τους τουρκόφωνους πληθυσμούς καθώς εδώ και αιώνες,
και φυσικά μέσα στο πλαίσιο μιας κοινωνίας με βασική γλώσσα τα Τουρκικά
και μια κοινωνία βαθιά προσηλωμένη στο νόμο του Ισλάμ, δηλαδή την
επιβολή της Σαρίας.
ΠΗΓΗ: ΕΠΙΚΑΙΡΑ τ. 352. Αύγουστος 2016
ΟΙ 28 ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΠΟΥ ΚΡΑΤΟΥΝ ΣΤΟΝ FETHULAH GULEN ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ π.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΚΑΡΛΟΥΤΣΟΥ