August, Tuesday 13th., 2024
Paris 2024!The First Hybrid-ic in both Sports and Arts OLYMPIC GAMES Ever!
Ευτυχώς
που διεξήχθησαν οι ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΊ ΑΓΩ'ΝΕΣ 2024 στο Παρίσι για να
ενημερωθούμε κι εμείς οι υπόλοιποι από τον Διεθνή παραπαίοντα χυλό
Επικοινωνίας και Τέχνης της Νέας Τάξης Πραγμάτων και τα ασυνάρτητης
αντίληψης κι αγεωγράφητης ανθρωποαίσθησης αθύρματα της WOKE CULTURE
και των Τσαρλατάνων/Δημαγωγών χειριστών της πώς:
"Οι Ολυμπιακοί
Αγώνες είναι ένα καθαρά, ιμπεριαλιστικό δημιούργημα, βάσει του οποίου οι
Αγορές θα εργάζονται όλο και πιό αποτελεσματικά κι έτσι θα γεμίσει ο
κόσμος με άφθονα, όλο και πιό φτηνά προϊόντα και υπηρεσίες!"( ... σε
ελεύθερη μετάφραση)
Παραλλήλως, στην γοητευτική, αισθητικά άψογη,
αισθαντική, ατμοσφαιρική, moody academia, υποβλητική Τελετή Λήξης,
είχαμε την μοναδική ευκαιρία να δούμε γιά πρώτη φορά παγκοσμίως, ένα
μοναδικό και πρωτοεμφανιζόμενο στην ζωή της ανθρωπότητας Υβριδικό μείγμα
Ακρίδας και Δηλητηριώδους Τριχωτής Κάμπιας, το οποίο όμως ήταν ένας
Ταξιδιώτης που έπεσε από τον ουρανό και το οποίο φόραγε μιά πανοπλία
ολόχρυση, γεμάτη μικρά-μικρά καρουμπαλάκια γιατί τέτοιο ήταν το δέρμα
του από μέσα, όπως δηλαδή το δέρμα που έχουν οι Δράκοι κι εμείς έτσι
αναγνωρίσαμε πως πρόκειται για ένα μοναδικό Τριπλό Υβρίδιο!
Αυτό
το Παγκόσμιας Πρεμιέρας Υβρίδιο χορεύοντας ευλίγιστα βούτηξε την
Ελληνική Σημαία και με τσαχπινιά και χάρη την προώθησε καταλλήλως -του
Χαμού της Ελλάδας και τού Θρήνου του Θανάτου- ώστε κάτι περίεργα
ολόγκριζα ;ανθρωπάκια; με τεράστια γουρλωτά, λοξά, μαύρα μάτια, να
επωφεληθούν της ευκαιρίας και να κατακυριεύσουν τα Ολυμπιακά
Δαχτυλίδια/Σύμβολα, να τα τσαπατσουλίζουν πέρα-δώθε και να ακυρώνουν τον
Κόσμο όπως μέχρι τώρα τον γνωρίζαμε...
Ήταν εξαιρετικά
αξιοσημείωτο το γεγονός πως ενώ το βεργολυγερό Τριπλό-Υβρίδιο-Χορευτής
στροβιλίζονταν ανάλαφρα, πλήν όμως περιπαθώς, μικρές αστραπές κι
άπειρες φλόγες και φλογίτσες και σπίθες φωτιάς, σαν από σπίρτο,
ξέφευγαν από την υπέρλαμπρη, καρουμπαλάτη, τριχωτή πανοπλία του, απ' τα
μακριά του ολόχρυσα φλόγινα νύχια και τις μακριές μεταλλικές τρίχες του
και σκορπίζονταν ολόγυρα στον Κόσμο...
Περίπου τότε και ο
Εκφωνητής της Τελετής εξέφρασε την μεγάλη του πικρία και την βαθειά του
συμπόνια προς την ταλαίπωρη την Ελλάδα, που εντελώς συμπτωματικά,
ακριβώς τότε είχε τυλιχτεί μέσα σε ολέθριες πυρκαγιές...
Επίσης
είναι πολύ εντυπωσιακή, μα φοβάμαι λίγο νοσηρή, η αντίληψη του Μεγάλου
καλλιτέχνη/Τελετάρχη να περιφέρει επίμονα, γυναικεία σώματα ακέφαλα,
όπως, π.χ. την Νίκη των Ανθρώπων. Ακέφαλη, μαρμαρωμένη κι αβοήθητη,
χωρίς τουλάχιστον ένα ωραίο 3D AI κεφάλι, ζωντανεμένο έστω και στα
ψέμματα, δεν έχει καμμιά ελπίδα να επικρατήσει, παρ' όλη την τάχα μου
δόξα με την οποία την επιδαψιλεύουν... Θλίψη!
'Οσο για την
αποκεφαλισμένη Μαρία Αντουανέτα που κρατούσε στα χέρια της το κεφάλι
της, πόσο μίσος εξέπεμπε ο ήχος της φωνής της κι ο λόγος της όταν
'υποσχόταν' σε όλους εμάς, τους εκτός ΞΥΠΝΗΤΉΣ ΚΟΥΛΤΟΎΡΑΣ Δυτικούς
Χριστιανούς 'Κεφαλαιοκράτες Ιμπεριαλιστές', δηλαδή τους 'Αριστοκράτες'
κατά την διεστραμμένη-χειραγωγημένη γνώμη τους, πως έρχεται κι η δική
μας σειρά για την κρεμάλα!Χυδαίο!GROSS!:
"Ah ça ira ça ira ça ira Les aristocrates à la lanterne
Ah ça ira ça ira ça ira Les aristocrates on les pendra ".
Πάντως,
ως γυναίκα, αν ποτέ βρισκόμουν στο περιβάλλον του Τελετάρχη/καλλιτέχνη
θα απέφευγα να μείνω μόνη μαζί του για οποιονδήποτε λόγο... Δεν ξέρει
κανείς ποτέ πότε τα περίεργα συμπλέγματα ζωντανεύουν ενεργά...!
Πολύ
βάσιμη και λογική βέβαια είναι και η περίπτωση ο Χρυσός Ταξιδιώτης να
μην εκπροσωπεί Insectoids και λοιπούς κατοίκους του Σύμπαντός μας, αλλά
να προσωποποιεί τον Εωσφόρο, τον εκπεσόντα Άγγελο, το Δαίμονα του Κακού
που τελικά και σύμφωνα με το story επικρατεί πλήρως στην Γή...
Και
άλλα πολλά σενάρια ίσως προκύψουν, διότι ως γνωστόν, η αληθινή τέχνη
και η χοντρή κατάμουτρη Προσβολή/ Απειλή/Κοροϊδία χωράνε πολλή
ανάλυση...!
Μην παραλείψετε να προσέξετε τα 'δόντια' της
'Ακριδούλας με τα ωραία δόντια' στις φωτό που ακολουθούν και να τα
συγκρίνετε με την μεγέθυνση της φωτό το Ταξιδευτή.Ποιό τέλεια ομοιότης
δεν υπάρχει!
Μαρία Λ. Πελεκανάκη
<<... It isn’t only that the final medal count, with the U.S. .... offers a rough match for the state of the current global competition between the two great powers. It is that the Olympic Games reflect the current structure of the global order.
The
Olympics are a distinctly Western and even imperialist creation....
The
blended ideals of competition and cooperation at the heart of the Games
don’t only symbolize the principles behind free governments and free
markets. They embody them. The creative synthesis of competition and
cooperation is how democratic capitalism works. The rules of sports such
as basketball and tennis exist to make the competition more thrilling
and to allow true excellence to shine forth. In the same way,
constitutional order allows free competition between political ideas.
Similarly, the laws and rules that surround markets exist to allow
markets to do their work more efficiently, and to fill the world with an
ever-growing abundance of ever cheaper and better goods and services...>>
A.
The Golden Voyager character at the Olympics 2024 closing ceremony...
NASA's Golden Voyager Record
gets first vinyl release
Cadre and designed by Kevin Germanier,
is inspired by NASA's 1977 Voyager Golden
Record
B.
Acrida
...the prominent features such as the compound eyes that provide the
grasshopper with a wide field of vision, enabling it to detect predators
and locate potential mates. We will also examine the antennae, which
serve multiple sensory functions, allowing the grasshopper to perceive
its environment by detecting movement, vibration, and chemical cues.
The head is an intricate structure that houses important sensory organs such as the compound eyes and antennae. These sensors enable the grasshopper to detect environmental cues, locate suitable food sources, and communicate with others of its kind.
Η Ακριδούλα με τα ωραία δόντια
THE 'S M I LE ! CHEEEESE!!!' GENUS
The mouthparts of a grasshopper consist of several components, each serving a specific purpose. The most prominent part is the mandibles, which are strong, tooth-like structures located on the sides of the head. These mandibles are used to cut and tear through plant material, allowing the grasshopper to consume leaves, stems, and other vegetation. The mandibles are attached to powerful muscles, which give the grasshopper the ability to exert significant force and efficiently process its food.
Other important parts of a grasshopper’s mouth include the maxillae and the labium. The maxillae are located just behind the mandibles and are responsible for manipulating the food and helping to push it towards the mandibles. The labium, on the other hand, is located under the maxillae and acts as a protective cover for the mouthparts, preventing debris and other particles from entering the grasshopper’s mouth.
In conclusion, the mouth of a grasshopper is a complex and
specialized structure that allows these insects to efficiently feed on
plant material. The mandibles, maxillae, and labium work together to
ensure that the grasshopper can process its food and extract the
necessary nutrients for survival. Understanding the anatomy of
grasshopper mouthparts is crucial for studying their feeding behaviors
and their role in ecosystems as herbivores.
Γ.
Spongy Moth Caterpillar
Toxic hairy caterpillars of okinawa | Okinawa Nature Photographyokinawanaturephotography.com
Δ.
Opinion | The Hard Power Behind Olympic Triumph
Opinion by Walter Russell Mead