Ένα
ωραίο μικρό βίντεο 18 min από την καρδιά τής φίλης Γερμανίας ~ από το
Βερολίνο. Ο Dr. Matthias Rath τα έλεγε πάντα έξω από τα δόντια – και
έχει στριμώξει εδώ και χρόνια όλες τις φαρμακευτικές εταιρίες που
“πλασάρουν Χημεία” στον ανυποψίαστο κόσμο τάχα για την Υγεία του… Είναι
οπαδός ή μαθητής τού περίφημου Linus Pauling , οπότε χτυπάει τα αφύσικα
κατασκευάσματα στην ρίζα τους – που προσπαθούν να παράγουν οι μεγάλες
Ευρωπαϊκές Φαρμακευτικές Βιομηχανίες οι οποίες έχουν φτιάξει εδώ και χρόνια...Καρτέλ Χημικών Συνθετικών προϊόντων»
και δεν διστάζει να καταγγείλει και την ίδια του την πατρίδα για αυτές τις κομπίνες. Έτσι θα καταλάβετε κι εσείς οι «αγαθοί βολεψάκηδες» που τα θέλετε όλα έτοιμα και όλα εύκολα… και βρίσκεστε να χάφτετε διάφορα φτηνο-φάρμακα δια πάσαν Νόσον… που σάς χειροτερεύουν ακόμη περισσότερο την ζωή και την τοξινώνουν, αντί να κοπιάσετε κάπως - και αντί να παλέψετε κάπως : ώστε να έχετε μια πραγματική Υγεία με φυσικούς τρόπους… (και σύντομα θα αναρτήσω και μια ομιλία του Ματτίας Ράθ που έγινε στην Ελλάδα το 2012 !!)
Όσο για μένα, καταλαβαίνετε ότι δεν γίνεται να μπαίνω κάθε μέρα στο FaceBook… Άλλες φορές καταφέρνω να μπαίνω 1-2 φορές την εβδομάδα. Άρα μην περιμένετε έγκαιρη απάντηση, ούτε καν απάντηση εάν δεν είναι αναγκαίο… Αυτά τα χρόνια δουλεύω τις ταινίες μου ~ και όπως ξαναείπα : για να γίνει μια ταινία χρειάζονται 2-3-4 μήνες συγκέντρωσης σε ένα θέμα !! Γι αυτό οι ταινίες για μένα~ είναι μία από τις καλύτερες μορφές Αυτοσυγκέντρωσης !!
Πρόσφατα, όσο εσείς ψηφίζατε, πήγα ένα πολύ μακρινό ταξίδι στην Χιλή και στην Νήσο τού Πάσχα =και πρέπει τώρα να καθίσω να ταξινομήσω τις χιλιάδες φωτογραφίες που τράβηξα και να μελετήσω βαθύτερα αυτά που αποκόμισα – όπως και τα εκατοντάδες Βότανα που φωτογράφισα στον Βοτανικό Κήπο τού Σαντιάγκο !!
See More
και δεν διστάζει να καταγγείλει και την ίδια του την πατρίδα για αυτές τις κομπίνες. Έτσι θα καταλάβετε κι εσείς οι «αγαθοί βολεψάκηδες» που τα θέλετε όλα έτοιμα και όλα εύκολα… και βρίσκεστε να χάφτετε διάφορα φτηνο-φάρμακα δια πάσαν Νόσον… που σάς χειροτερεύουν ακόμη περισσότερο την ζωή και την τοξινώνουν, αντί να κοπιάσετε κάπως - και αντί να παλέψετε κάπως : ώστε να έχετε μια πραγματική Υγεία με φυσικούς τρόπους… (και σύντομα θα αναρτήσω και μια ομιλία του Ματτίας Ράθ που έγινε στην Ελλάδα το 2012 !!)
Όσο για μένα, καταλαβαίνετε ότι δεν γίνεται να μπαίνω κάθε μέρα στο FaceBook… Άλλες φορές καταφέρνω να μπαίνω 1-2 φορές την εβδομάδα. Άρα μην περιμένετε έγκαιρη απάντηση, ούτε καν απάντηση εάν δεν είναι αναγκαίο… Αυτά τα χρόνια δουλεύω τις ταινίες μου ~ και όπως ξαναείπα : για να γίνει μια ταινία χρειάζονται 2-3-4 μήνες συγκέντρωσης σε ένα θέμα !! Γι αυτό οι ταινίες για μένα~ είναι μία από τις καλύτερες μορφές Αυτοσυγκέντρωσης !!
Πρόσφατα, όσο εσείς ψηφίζατε, πήγα ένα πολύ μακρινό ταξίδι στην Χιλή και στην Νήσο τού Πάσχα =και πρέπει τώρα να καθίσω να ταξινομήσω τις χιλιάδες φωτογραφίες που τράβηξα και να μελετήσω βαθύτερα αυτά που αποκόμισα – όπως και τα εκατοντάδες Βότανα που φωτογράφισα στον Βοτανικό Κήπο τού Σαντιάγκο !!
See More