Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015

Οι σχέσεις με τη Μόσχα στη συνάντηση Ντ.Μπακογιάννη - Ν.Κοτζιά

Εν όψει συμβουλίου του ΟΑΣΕ

Οι σχέσεις με τη Μόσχα στη συνάντηση Ντ.Μπακογιάννη - Ν.Κοτζιά

Οι σχέσεις με τη Μόσχα στη συνάντηση Ντ.Μπακογιάννη - Ν.Κοτζιά
Στιγμιότυπο από τη συνάντηση   (Φωτογραφία:  Intime ) 
 
..'' Η Ντόρα Μπακογιάννη, η οποία συμμετέχει στην Επιτροπή Διακεκριμένων Προσωπικοτήτων για την Ευρωπαϊκή Ασφάλεια του Οργανισμού για την Ασφάλεια και τη Συνεργασία στην Ευρώπη (ΟΑΣΕ)...''

Δηλαδή, η πρώην Υπουργός  , στενά και  οικογενειακά , φίλα προσκείμενη στο πετρελαΐκό-τραπεζικό-στρατιωτικό -βιομηχανικό κατεστημένο ,  μέσα απ΄τούς   θερμούς δεσμούς των τελευταίων τουλάχιστον δεκαετιών με την οικογένεια Μπούς  ( με τις κοινές καλοκαιρινές διακοπές στά Χανιά κ.ο.κ ) και όχι μόνον, ανέλαβε δράση 'καθοδηγητή';- 'παρατηρητή'; μέσα στήν νεοεκλεγείσα κυβέρνηση και στο Υπ.Εξ.`;! 
 
Κι επιπροσθέτως ,  θέλει προσωπικά  τον κ. Κοτζιά  να γνωρίζει τις '' θέσεις  της''; Και θέλει να  'συνεργάζονται  κυρίως  σε   θέματα  σχετιζόμενα  με  την Ρωσία' ;  Δηλαδή   δεν    θα   'τα  λένε'     στην    Βουλή;    Παρουσία των εκπροσώπων όλων των Ελλήνων; 
Είναι άραγε κι αυτό το θέμα από εκείνα για τα οποία , κατά παράδοση , οι Έλληνες ενημερώνονται μετά το χειροπόδαρο δέσιμό τους, όταν πιά κάθε ελευθερία δράσης έχει εκπνεύσει αμετάκλητα; 
 
Θα πρέπει της Ελληνικής Βουλής  και των Ελληνικών συμφερόντων να προηγείται  η  "Επιτροπή Διακεκριμένων Προσωπικοτήτων για την Ευρωπαϊκή Ασφάλεια του Οργανισμού για την Ασφάλεια και τη Συνεργασία στην Ευρώπη (ΟΑΣΕ);
 
Οι καιροί έχουν αλλάξει.Ίσως τόσον εξώφθαλμα άκομψες πρακτικές να προσβάλλουν την αισθητική των αρχών του 21ου αιώνα , καθώς οι συνειδήσεις αφυπνίζονται.  μ.λ.π.


Αθήνα
Με τον υπουργό Εξωτερικών Νίκο Κοτζιά συναντήθηκε το απόγευμα της Τετάρτης η βουλευτής της ΝΔ και πρώην υπουργός Εξωτερικών Ντόρα Μπακογιάννη.
Η Ντόρα Μπακογιάννη, η οποία συμμετέχει στην Επιτροπή Διακεκριμένων Προσωπικοτήτων για την Ευρωπαϊκή Ασφάλεια του Οργανισμού για την Ασφάλεια και τη Συνεργασία στην Ευρώπη (ΟΑΣΕ), δήλωσε μετά τη συνάντηση:

«Ενημέρωσα τον υπουργό Εξωτερικών για την πρωτοβουλία η οποία ελήφθη στο επίπεδο του ΟΑΣΕ, για ένα συμβούλιο που θα ασχοληθεί με τα θέματα ευρωπαϊκής ασφάλειας κυρίως σε σχέση με την Ρωσία, αλλά και της ευρύτερης ευρωπαϊκής ασφάλειας.

» Όπως γνωρίζετε, πάγια θέση μου είναι η εθνική συνεννόηση, η οποία στα θέματα εξωτερικής πολιτικής είναι απαραίτητη. Ήθελα να γνωρίζει ο κ. Κοτζιάς ποιες είναι οι θέσεις τις οποίες θα υποστηρίξω και θέλω να πιστεύω ότι αυτή συνεργασία θα συνεχιστεί».
Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ