Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2021

December, Friday 17th., 2021«Εμβολιασμένοι, αναρρώσαντες ή μακαρίτες»: Η Ευρώπη της πανδημίας, επεισόδιο 10

December, Friday 17th., 2021
 
"Ο φόβος τρώει κι εκείνους που θέλουν να ρίξουν στον Καιάδα τους ανεμβολίαστους", τους ακούει και τους συναντά κάποιος κυρίως στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, με την τρεμουλιαστή από  τσαντίλα φωνή  και το εύλογα εγωτικό, φοβικό σώμα τους  ολόγυμνα, πλήρως στερημένα από την λεβεντιά της συμπόνιας, από το ήθος που επιβάλλει το Δίκαιο της Μειοψηφίας, από την αλήθεια που φανερώνει η άλλη πλευρά του καθρέπτη της  περίφημης , λάθος πολυφορεμένης 'πολιτικής ορθότητας', μαγκωμένα από τις δαγκάνες της τρομερής και φοβερής 'cognitive dissonance'/ γνωστικής δυσαρμονίας, δηλαδή της δυσκολίας να αποδέχεσαι αλήθειες που δεν σου αρέσουν, ή σου αναδεικνύουν πλευρές της ζωής σου που θέλεις απεγνωσμένα να αρνείσαι, ή δεν σε συμφέρουν, ή σε τρομάζουν, κλπ. ...,

ΚΑΙ ΝΑΙ!


"..θα το μετανιώσουμε κάποτε αυτό το αφήγημα της απελπισίας...." των τώρα -και γιά λίγο ακόμα- Κρατούντων, κυβερνώντων, πολιτικώς ορθοτομούντων, καί λοιπών αντιδιαστελλομένων...!
 
Επειδή οι καιροί αλλάζουν κατακλυσμιαία, οι εξελίξεις, οι αμπώτιδες και οι παλίρροιες ήδη αποκαλύπτουν πρωτόγνωρα πράγματα και θα εξακολουθήσουν, και ως εξ αυτού δύσκολα  διαχειρίσιμα κι επίπονα βήματα γιά την Ανθρωπότητα  βρίσκονται καθ΄οδόν,
( γιά καλό σκοπό βέβαια, γιά την απελευθέρωση της  από τις αλυσίδες του προαιώνιου χρέους, της αρρώστιας, του πολέμου, της διαφθοράς και του παγκόσμιου διαρκούς εγκλήματος του διαπραττόμενου εναντίον της...),

γι αυτό

απαιτείται ηπιότης, αλληλοαποδοχή όλων των κοινωνικών ομάδων χωρίς εμπάθειες, αποκλεισμούς, εκδικητικότητες, βιαιότητες.
Η κατανόηση για όλες τις πλευρές κι ο γενναιόδωρος
σεβασμός κι αναγνώριση της προσφοράς, των κόπων, της αυτοθυσίας αυτών που μάχονται στην πρώτη γραμμή του κινδύνου, όλων μα όλων των επαγγελματικών χώρων, είναι βάλσαμο και ειρήνη γιά την ψυχή μας.
Η αγάπη κι η αυτοεκτίμησή μας είναι το μόνο διαβατήριο, γιά να διαβούμε όλοι μαζί ενωμένοι, αυτό το νοσηρά βραχώδες μονοπάτι που τώρα και για λίγο ακόμα μάς  βασανίζει !
Μαρία Λ. Πελεκανάκη
            ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

"...Ο φόβος τρώει κι εκείνους που θέλουν να ρίξουν στον Καιάδα τους ανεμβολίαστους,

τρώει και πολλούς από τους δεύτερους ..."


"...Δεν μπορεί να είναι οι ανεμβολίαστοι οι απόλυτοι «κακοί» αυτής της ιστορίας, ούτε εμείς οι «καλοί», δεν πρόκειται εξ ορισμού για αντικοινωνικά τέρατα, θα το μετανιώσουμε κάποτε αυτό το αφήγημα της απελπισίας...."


https://www.lifo.gr/stiles/daily/emboliasmenoi-anarrosantes-i-makarites-i-eyropi-tis-pandimias-epeisodio-10
Daily

«Εμβολιασμένοι, αναρρώσαντες ή μακαρίτες»: Η Ευρώπη της πανδημίας, επεισόδιο 10

Δεν μπορεί να είναι οι ανεμβολίαστοι οι απόλυτοι «κακοί» αυτής της ιστορίας, ούτε εμείς οι «καλοί», δεν πρόκειται εξ ορισμού για αντικοινωνικά τέρατα, θα το μετανιώσουμε κάποτε αυτό το αφήγημα της απελπισίας.



 not vaccinated

Δεν συμμερίζομαι γενικά τους προβληματισμούς και τις αντιδράσεις τους στο συγκεκριμένο ζήτημα, που έχει τεθεί ως το πιο επείγον και άμεσο ζήτημα αυτών των ημερών, όχι από διαστροφή ή από συνωμοσία αλλά επειδή κυκλοφορεί εκεί έξω ένας θανατηφόρος ιός.

 

Ο ΦΟΒΟΣ ΤΡΩΕΙ ΤΑ ΣΩΘΙΚΑ. Κι αυτό ισχύει για όλους μας, κι εδώ και στην Ευρώπη γενικώς, που, όπως διαβάζουμε για πολλοστή φορά τους τελευταίους είκοσι μήνες (και μια αιωνιότητα), «βρίσκεται ξανά στο επίκεντρο της πανδημίας».

Ο φόβος τρώει κι εκείνους που θέλουν να ρίξουν στον Καιάδα τους ανεμβολίαστους, τρώει και πολλούς από τους δεύτερους που προτιμούν να ζουν με τον κίνδυνο και τον φόβο και τον αποκλεισμό από το να παρεκκλίνουν από ιδεολογικές δεισιδαιμονίες και φυσιολατρικά δόγματα, τρώει και την πλατιά (εμβολιασμένη) μάζα που πάνω που πάει να συνηθίσει μια λειψή έστω κανονικότητα και να πιστέψει πως λίγη υπομονή ακόμα θέλει μέχρι να γίνει ενδημική η αρρώστια και μετά θα ξεχάσουμε όλη αυτή την παράνοια, οι δείκτες χτυπάνε και πάλι κόκκινο, τα μέτρα μοιάζουν ημίμετρα, η υποχώρηση αναπόφευκτη, το lockdown προ των πυλών.  


«Ως το τέλος του φετινού χειμώνα, οι Γερμανοί θα είναι εμβολιασμένοι, αναρρώσαντες ή νεκροί» είπε χθες σε δραματικούς τόνους, ως σκληρός και μοιραίος αφηγητής νουάρ λογοτεχνίας, ο υπουργός Υγείας της Γερμανίας Γενς Σπαν. Αφού δεν ανήγγειλε απειλητικά «Winter is coming», ντυμένος με προβιά σαν τον Νεντ Σταρκ από το Game of Thrones, πάλι καλά.

 

Δεν υπάρχει περίπτωση όμως να τους δω ξαφνικά σα να πρόκειται για διαφορετικά πρόσωπα από εκείνα που συμπαθούσα πριν συμβεί «όλο αυτό» και τα δυσοίωνα και διαβρωτικά παρελκόμενά του, ούτε βέβαια και ως κοινωνιοπαθείς ή ακόμα και εγκληματικές προσωπικότητες, όπως χαρακτηρίζουν, σα να είναι το πιο φυσικό πράγμα στον κόσμο, πολλοί, πάρα πολλοί σχολιαστές (έγκριτοι διαμορφωτές κοινής γνώμης αρκετοί εξ αυτών) τους μη εμβολιασμένους.

 

Συγχρόνως, κυκλοφορεί όλο και πιο ευρέως και με λιγότερες ηθικές αναστολές στη Γερμανία, αλλά και εδώ και αλλού, η ιδέα περί επέκτασης της «υποχρεωτικότητας» μέχρις εσχάτων.


Η συντριπτική πλειοψηφία των γνωριμιών μου έχει εμβολιαστεί (άλλοι εκ πεποιθήσεως και άλλοι επειδή η διαδικασία ήταν πραγματικά απλή και βολική και επειδή αυτή ήταν μια από τις μοναδικές και πολύτιμες εμπειρίες εξυπηρέτησης και φροντίδας που τους χάρισε ποτέ η συναλλαγή με το κράτος), γνωρίζω όμως και ανθρώπους που δεν έχουν εμβολιαστεί για μια ποικιλία από λόγους, εν μέρει ή διόλου κατανοητούς – ιατρικούς, «ομοιοπαθητικούς», ψυχολογικούς και, ναι, πολιτικούς, εντός ή εκτός εισαγωγικών. 

 

Δεν συμμερίζομαι γενικά τους προβληματισμούς και τις αντιδράσεις τους στο συγκεκριμένο ζήτημα, που έχει τεθεί ως το πιο επείγον και άμεσο ζήτημα αυτών των ημερών, όχι από διαστροφή ή από συνωμοσία αλλά επειδή κυκλοφορεί εκεί έξω ένας θανατηφόρος ιός.

 

Δεν υπάρχει περίπτωση όμως να τους δω ξαφνικά σα να πρόκειται για διαφορετικά πρόσωπα από εκείνα που συμπαθούσα πριν συμβεί «όλο αυτό» και τα δυσοίωνα και διαβρωτικά παρελκόμενά του, ούτε βέβαια και ως κοινωνιοπαθείς ή ακόμα και εγκληματικές προσωπικότητες, όπως χαρακτηρίζουν, σα να είναι το πιο φυσικό πράγμα στον κόσμο, πολλοί, πάρα πολλοί σχολιαστές (έγκριτοι διαμορφωτές κοινής γνώμης αρκετοί εξ αυτών) τους μη εμβολιασμένους. Μόνο για τους ανεμβολίαστους δεν είναι ηθικό το νόμιμο; 

 

Δεν είναι εκείνοι οι «κακοί» αυτής της ιστορίας (ούτε εμείς οι «καλοί»), δεν είναι η πλέμπα της πλέμπας, δεν πρόκειται εξ ορισμού για αντικοινωνικά τέρατα, θα το μετανιώσουμε κάποτε αυτό το αφήγημα της απελπισίας, είναι ντροπή να λέγονται και να γράφονται τέτοια πράγματα, είναι μανία καταδιώξεως και ψευδής «ηθικοφροσύνη».